Rachunek bankowy oraz zakup Spółki OB Administracja – informacja od Marka Niedbały

Szanowni Państwo,

na koniec roku w przedmiotowym mailu podsumuję działania jakie wykonałem w ostatnich dwóch tygodniach:

1) Zapewnienie bieżącej ochrony fizycznej na osiedlu.

W dalszym ciągu zbieram kontakty mailowe oraz telefoniczne do wszystkich właścicieli lokali mieszkalnych oraz domów na Osiedlu Bałtyk. Wykorzystując je próbuję zwiększyć ilość deklaracji osób chętnych do partycypowania w kosztach ochrony.

Dnia 21 grudnia 2017 roku zawarłem umowę konta osobistego w banku Raiffeisen Bank Polska S.A.

Proszę o wykonanie wpłaty w następujący sposób:

  1. a)    100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) za każdą jednostkę lokalową

tytułem “zaliczka na koszty ochrony za miesiąc grudzień 2017, adres w Grzybowie”

termin zapłaty: do dnia 5 stycznia 2018 roku

  1. b)     100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) za każdą jednostkę lokalową

tytułem “zaliczka na koszty ochrony za miesiąc styczeń 2018, adres w Grzybowie”

termin zapłaty: do dnia 5 lutego 2018 roku

Numer rachunku bankowego: 19 1750 0012 1975 7000 0005 1229

Odbiorca: Marek Niedbała, Poznań, ul. Poplińskich 5/5

Dla przelewów wykonanych z zagranicy KOD BIC/SWIFT RCBWPLPW.

2) Zakup udziałów w spółce Osiedle Bałtyk Administracja Sp. z o.o.

Podczas spotkania w świetlicy wiejskiej w Grzybowie dnia 16 grudnia 2017 roku, na mocy głosowania zebranych przystąpiłem do negocjacji zakupu spółki Osiedle Bałtyk Administracja Sp. z o.o. Dnia 22 grudnia 2017 roku zawarłem umowę przedwstępną zakupu 10 udziałów w spółce. W umowie wskazano, że do umowy końcowej, przystąpią osoby wskazane przeze mnie. Proszę o zgłoszenia osób zainteresowanych zakupem udziałów w spółce. Koszt spółki to 145 tys. zł. co oznacza, że koszt jednego udziału to 14.500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100). Do tego dochodzą koszty notarialne, które przy umowie przedwstępnej wyniosły 885,60 zł. Szczegółowe koszty prowadzenia spółki przedstawię po zapoznaniu się dokumentacją, którą przygotowuje spółka i kancelaria prawna. Nastąpi to do dnia 15 stycznia 2018 roku.

W związku z powyższym proszę o NIE wykreślanie umowy o zarząd z KW działek do momentu przedstawienia przez spółkę umowy wypracowanej przez współudziałowców. Wszystkie osoby gotowe do pomocy w wypracowaniu umowy o zarządzanie proszę o kontakt mailowy.

3) Wybór zarządcy/administratora na osiedlu

Mając pełną świadomość, że doraźne umowy na ochronę fizyczną oraz podłączenia lamp nie mogą długo funkcjonować, proszę w odpowiedzi na maila o wskazanie Państwa oczekiwań do działań przyszłego zarządcy. Pozwoli to na wypracowanie zapytania ofertowego, które zostanie skierowane do potencjalnych zarządców.

O dalszych postępach poinformuję Państwa w Nowym Roku będąc przekonanym, że przyniesie on nam wszystkim rozwiązanie osiedlowych problemów.

Z wyrazami szacunku,

Magdalena Młodawska i Marek Niedbała

Udostępnij